ALO 174
ALO 177
Görme Engelliler
TR
  • EN

T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
DENİZLİ İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
  • Anasayfa
  • KURUMSAL YAPI
    • İL MÜDÜRÜ
    • İL MÜDÜR YARDIMCISI
    • İL MÜDÜR YARDIMCISI
    • İL MÜDÜR YARDIMCISI
    • ŞUBE MÜDÜRLÜKLERİMİZ
    • İLÇE MÜDÜRLÜKLERİMİZ
    • KALİTE POLİTİKAMIZ
    • İŞ TANIMLARI
    • İŞ AKIŞ ŞEMALARI
    • ORGANİZASYON ŞEMASI
  • YAYINLARIMIZ
    • TOPRAK HARİTALARI
    • DENİZLİ HOROZU
    • BROŞÜRLER (LİFLETLER)
    • BRİFİNG RAPORU
    • İSTATİSTİKLER
    • DENİZLİ BÜYÜKOVA KORUMA ALANLARI
    • JEOTERMAL SERACILIK FİZİBİLİTE RAPORU VE YATIRIMCI REHBERİ
    • BİLGİSAYAR YAZILIMLARI
  • İÇ KONTROL SİSTEMİ
    • ETİK DAVRANIŞ KURALLARI
    • İKS ORGANİZASYON KİTABI
    • PERSONEL FORMLARI
    • RESMİ YAZIŞMA
    • KAMU HİZMETİ STANDARTLARI
    • EBYS BELGENET
  • DENİZLİ VE TARIM
    • TARIM TAKVİMİ
    • ÇİFTÇİ FORMLARI
  • SÜREÇLER
  • KALİTE BELGELERİMİZ
  • GIDANI KORU
  • DİTAP
  • İLAN.GOV.TR
  • ULAŞIM
  • İletişim
Ara
    Skip Navigation LinksDenizli İl Tarım ve Orman Müdürlüğü > Menu

Etik Davranış Kuralları

FAALİYETLERE YÖNELİK ETİK DAVRANIŞ KURALLARI
  1. Hak ve hukuka uyum esastır.
  2. Ayrımcılık, (cinsiyet, dil, din, ırk, mezhep vb.) adam kayırmacılık ve hemşericilik yapılamaz.
  3. İş tanımları yapılır.
  4. Yetki ve sorumluluklar adil, iş eşit dağıtılır.
  5. Çalışanlar ve yöneticiler karşılıklı güven içerisinde görev yaparlar.
  6. İşlerin sürekliliği esastır.
  7. İl Müdürlüğü Bakanlığa yön verecek politika fikirleri üretir.
  8. İl Müdürlüğü her alanda örnek davranış sergiler ve yaptığı işlerin kaliteli olmasına özen gösterir.
YÖNETİME YÖNELİK ETİK DAVRANIŞ KURALLARI
  1. Yönetim birimler arasında ayrım gözetmez.
  2. Yöneticiler politik davranmaz.
  3. Yöneticiler personele adil davranır.
  4. Meslek taassupluğuna izin verilmez.
  5. Çalışanların emeğine saygı duyulur ve yıpratılmaz.
  6. Kurum içi psikolojik baskı, psikolojik şiddet, psikolojik taciz vb. (Mobbing) önlenmesi için her türlü tedbir alınır.
  7. Herkes eşit şartlarda eğitilir.
  8. Tarafsız ve bağımsız kararlar alınabilmesi sağlanır.
  9. Çalışanların güncel gelişmelere ayak uyduracak kişisel gelişmeleri sağlanır.
  10. Çalışanların yanlışlıklarını ve eksikliklerini düzeltme konusunda yapıcı yaklaşım gösterilir.
  11. En alt kademenin en üst kademeye gerektiğinde ulaşabilmesi sağlanır.
  12. Kurum imkanları personele adil bir şekilde kullandırılır.
  13. Kimseye ön yargılı yaklaşılmaz ve kendisini gösterebilme fırsatı verilir.
  14. Görev dağılımı zamanında ve adil olarak yapılır.
  15. Personele karşı keyfi davranış içerisinde bulunulmaz.
  16. Motivasyon arttırıcı çalışmalar yapılır ve personele Kurum için önemli olduğu hissettirilir.
  17. Yapılacak çalışmalar zamanında personele bildirilir, çalışmalar mesai saatleri içerisinde yapılır, mesai saatleri dışında yapılacak çalışmalar sonucu personelin hakları gözetilir.
  18. Kararlar katılımcı bir yaklaşımla alınır ve şeffaflık sağlanır.
ÇALIŞANLARA YÖNELİK ETİK DAVRANIŞ KURALLARI
  1. Çalışanlar, Kurumu en iyi şekilde temsil eder.
  2. Çalışanlar işleri ile ilgili mevzuatı iyi bilir ve yasalar çerçevesinde etkilidirler.
  3. Yapılan iş ve işlemler anlaşılır niteliktedir.
  4. Çalışanlar arasında sosyal yardımlaşma ve dayanışmanın güçlü olması esastır.
  5. Her personelin söz hakkı vardır ve düşünceleri dikkate alınır.
  6. Personel kendisine verilen işi zamanında ve hakkıyla yerine getirir.
  7. Kişisel menfaatler ön planda tutulmaz.
  8. Sahip olunan mesleki bilgi başkalarıyla paylaşılır.
  9. Çalışanlar Kurum için ne kadar faydalı oldukları yönünde kendilerini sorgular.
  10. Kaynakların etkili ve verimli bir şekilde kullanılmasının sağlanması esastır.
  11. Çalışanlar Kurum bilgilerini dışarıya aktarmaz.
  12. Çalışanlar konularını sahiplenir ve kendilerinden bir şeyler katarlar.
  13. Dedikoduya fırsat verilmez ve dedikodu yapılmaz.
  14. Çalışanlar tasarruf tedbirleri ile ilgili uyulması gereken tüm tedbirlere uyar ve israftan kaçınır.
  15. Çalışanlar kendi aralarında iyi iletişim kurarak, işbirliği ve bilgi paylaşımına açık olurlar.

E-HİZMETLER

Gübre Takip Sistemi

Gübre Takip Sistemi

Tarım Tv

Tarım Tv

III. Tarım Orman Şurası

III. Tarım Orman Şurası

Alo 180

Alo 180

Geleceğe Nefes

Geleceğe Nefes

Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık

Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık

TARYAT

TARYAT

Genç Çiftçilerin Desteklenmesi Projesi

Genç Çiftçilerin Desteklenmesi Projesi

Kulak Küpe Sorgulama

Kulak Küpe Sorgulama

Hayvan Bilgi Sistemi

Hayvan Bilgi Sistemi

Tarım Orman Bülteni

Tarım Orman Bülteni

Türk Tarım Orman Dergisi

Türk Tarım Orman Dergisi

Dijital Tarım Pazarı

Dijital Tarım Pazarı

Atık Sularda Covid-19 Yayılımı Takibi

Atık Sularda Covid-19 Yayılımı Takibi

Türkiye Arıcılık Haritası

Türkiye Arıcılık Haritası

İLETİŞİM

    Denizli İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
  • Adres : İncilipınar Mah. İncilipinar Cad. No:2 20150 Pamukkale/DENİZLİ

  • Telefon : (0258) 212 54 80 (4 Hat - Santral)

  • Faks : (0258) 212 54 87

  • E-Posta : denizli@tarimorman.gov.tr

  • KEP : tarimveormanbakanligi@hs01.kep.tr

Android
IOS

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Biyogüvenlik
  • e-Kütüphane
  • e-İmza Servisi
  • Intranet
  • Hizmet İçi Eğitim
  • Bakanlık e-Posta
  • Arabuluculuk
YUKARI ​